Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 23/01/2008 door Lode Broekman

Visie op Online Customer Management (Atos Consulting)

Zes trends, die grote impact gaan hebben op het Online Customer Management van organisaties, zowel op marketing, sales als op service.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=GObV9RajQz8&rel=1]

Technorati tags: online communities, social networking // propaganda!abonneer je op de rss-feed rss feed

Gerelateerde berichten:

  1. Presentaties Customer Management Event 2.0
  2. Customer Management 2.0 – Trends en Stellingen (video)
  3. 4 principes van community management
  4. The Long-Term Effects of Joining and Participating in Customer Communities
  5. Artikel in DAG over online communities
CategorieënCommunicatie, Communities, web 2.0

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige De passie van Pim Betist (Sellaband)
Volgend berichtVolgende Trends voor sociale netwerken in 2008

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress