Lode Broekman

Lode Broekman (1965) is een resultaatgerichte organisatieadviseur, met ruim 25 jaar ervaring in (online) marketing en communicatie. Hij is erkend Senior Marketing Professional (SMP). Hij staat bekend om zijn klantgerichte en pragmatische oplossingen en zijn boeiende presentaties. Hij verzorgt o.a. inspiratiesessies & presentaties over hedendaagse marketing. Daarnaast schrijft hij voor Marketingfacts.nl en heeft hij ruim ervaring als projectmanager en als facilitator / moderator / workshopleider.

Voordat Lode met zijn eigen adviesbureau Broekman Marketing Advies begon in 2007, was hij adjunct directeur van Direct Insurance Projects B.V. (direct marketingbureau), Managing Consultant van Paul Postma Marketing Consultancy B.V. en Executive Business Consultant bij Atos Consulting N.V. Hij adviseert klanten over het optimaliseren van hun commerciële activiteiten (zowel online als offline), campagnebegeleiding, interactieve marketing en CRM . Hij is associate bij K2 Marketing.

Hij is sinds 1 september 2017 docent Digital Marketing bij de Hogeschool van Amsterdam. (tekst loopt door onder de foto)

Kernwaarden: oog voor de beste oplossing voor de klant, resultaatgericht, collegiaal (teamspeler), stressbestendig, flexibel en zeer pragmatisch ingesteld. Hij heeft een voorliefde voor het vertalen van een concept naar de markt via interactieve marketing, campagnemanagement en CRM.

Elevator pitch:

Organisatieadvies voor commerciële vraagstukken op tactisch niveau binnen een B2B omgeving. Wat gaan we doen en hoe wordt dat aangepakt? Bij voorkeur met een online component of beter nog: gecombineerd met offline. Daarnaast doe ik project- en interimmanagement en verzorg ik workshops over hedendaagse Marketing.

Wat hem zelf beweegt?

  • Voetbal, hardlopen, mountainbiken & schaken

Aanvullende informatie: