
Lode Broekman (Broekman Marketing Advies) beschikt over meer dan 25 jaar praktijkervaring met (B2B & B2C) marketingmanagement, campagnemanagement, projectmanagement, CRM-strategieën en -projecten, klantkennis en e-business activiteiten. Deze in diverse branches opgedane kennis wordt gebruikt om zowel de consumenten en/of werknemers van de organisatie, als de producten/diensten in beweging te brengen en te houden.
Marketingadvies
- Marketingplan
- Marktanalyse
- SWOT analyse
- Marktbenadering
- Klantcontactstrategie
|
Workshops
- Nieuwe Marketing
- CRM
- Effectief Meeting Management (Faciliteren van bijeenkomsten)
|
Campagnemanagement
- Begeleiding (online) marketingcampagnes (interim)
- Procesoptimalisatie Campagnemanagement
- Keuze Campagnemanagementsoftware
|
Projectmanagement
- Begeleiding van projecten (ICT, Marketing, Organisatie-inrichting, Change Management)
- Gecertificeerd Prince2 projectmanager
- Gecertificeerd SCRUM master
|