Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 16/12/201815/01/2019 door Lode Broekman

Het succes van de Museumkaart

Mooie opdracht, waar ik in mijn dienstverband bij PPMC met veel plezier aan mocht bijdragen. Interessant artikel over “Lessen die geleerd kunnen worden van het grote Museumkaart succes”

— Mis geen berichten. Schrijf je in voor Blinkz, wekelijks nieuws over B2B Marketing.

Gerelateerde berichten:

  1. Kwaliteit van gegevens bepaalt het succes van loyaltyprogramma’s
  2. Succesfactoren Van Een Contactstrategie: introductie
  3. Een heel goed begin …
  4. Nieuwsbrief Blinkz: links naar opvallende, blinkende artikelen
  5. Succesfactoren Van Een Contactstrategie: ICT
CategorieënAlgemeen, Contactstrategie, Direct Marketing Tagscrm, direct marketing, opdracht, ppmc

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Hoe verhoog je de interactie in B2B nieuwsbrieven?
Volgend berichtVolgende Content Marketing & Buyer Journey

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress