Duurt eerlijk het langst?

Eerder dit jaar heb ik Atos Consulting verlaten en ben ik Broekman Marketing Advies begonnen. Een beslissing waar ik tot op de dag van vandaag nog geen moment spijt van heb gehad. Het contact met oud-collega’s is overigens niet verloren gegaan. Graag maak ik daarom melding van het jaarlijkse Customer Management Event wat door de Customer Management Leadership unit van Atos Consulting georganiseerd wordt op 2 oktober van 12.15 – 18.00 uur, ergens in het midden van het land.

Titel is: “Duurt eerlijk het langst? Verschillende manieren hoe je transparantie naar klanten effectief kunt inzetten”

Conversatie tussen klanten is een feit. Mede dankzij het internet delen klanten kennis met elkaar, maken elkaar wijzer en zorgen zelf voor transparantie in de diverse markten. Wat betekent dit nu voor de commercieele organisatie? Kun je grip houden op wat er over je wordt verteld, en zo ja, hoe dan? Moet je de conversatie aangaan met je klant? Wat is die conversatie, en hoe doe je dat dan? Wat is het effect van deze transparantie op bedrijven? Veranderen hele branches?

Diverse interessante sprekers staan op de agenda:

  • Wim Boogaard, Partner bij Atos Consulting, dagvoorzitter en gastheer .
  • Frank Klemann, Directeur bij Bizner Bank, vertelt over welke rol transparantie en dialoog spelen bij het veroveren van een positie tussen grote spelers in een lang bestaande markt.
  • Henriette Setz, Manager Customer Excellence bij KPN Zakelijke Markt, legt aan de hand van een case uit hoe KPN ZM aantoonbaar succes boekt met haar aanpak om zich via de transparantie op te onderscheiden op het gebied van service.
  • Norbert Zoet, Vice President Business to Consumer bij Transavia.com, zal aan de hand van een case uiteen zetten welke rol transparantie en conversatie met de klant spelen bij Transavia.com en in de markt waarin Transavia opereert.
  • Stephan Linnenbank & Hans Notenboom, beiden Principal Consultant bij Atos Consulting: “Transparantie ontwricht branches en leidt tot nieuwe business modellen! De reisbranche is hiervan een sprekend voorbeeld, wanneer volgt uw branche?”.

Naast de plenaire spreekbeurten zijn er een aantal break out sessies gepland. Aanmelden voor dit evenement? Ga naar www.atosconsulting.nl/events

rss feed