Docent bij cursus 'Rendement met Online Communities'

Met toch wel enige trots meld ik dat ik samen met Marco Derksen van Marketingfacts op 20 februari a.s. een cursus ga geven over online communities.

De onstuimige groei die online communities zoals Hyves en LinkedIn doormaken, betekent dat adverteerders serieus rekening moeten gaan houden met de kansen die een community als platform biedt. Wat is de achterliggende verklaring voor de groei? Wat zijn de verwachtingen? Wat zijn ontwikkelingen zowel in binnen als in het buitenland? En vooral: wat werkt wel, wat niet en waarom? Meer info is hier te vinden.

En ja, dit klinkt best goed in de oren, eerlijk gezegd:

“De Marketingfacts cursus Online Communities wordt gegeven door de communityspecialisten Marco Derksen en Lode Broekman. Met gezamenlijk bijna 40 jaar ervaring in marketing, consultancy en e-commerce zijn zij in staat u te behoeden voor de aanwezige valkuilen en in te spelen op de legio mogelijkheden. Aan de hand van diverse voorbeelden leert u begrijpen welke kansen online communities uw organisatie beiden.”

Heb er erg veel zin in om een hele dag over dit onderwerp met een groep direct betrokkenen te mogen praten, nu nog de laatste hand aan de presentatie leggen.

Technorati tags: online communities, social networking // rss feed