Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 13/03/2009 door Lode Broekman

Web2.0 & Automotive – Pon Internet Inspiratiedag 2009

Vandaag bij Pon Automotive in Leusden een presentatie gegeven voor de MarCom medewerkers van de diverse automerken. Goed georganiseerd, prima collegasprekers en veel interactie met de deelnemers. Hier de presentatie.

Web2.0 & Automotive – Pon Internet Inspiratiedag 2009

View more presentations from Lode Broekman.

Gerelateerde berichten:

  1. Pew Internet onderzoek: The Strength of Internet Ties
  2. Nyenrode Business Universiteit start wederom met Masterclass Internet Marketingstrategie
  3. Masterclass Internet Marketingstrategie bij Nyenrode
  4. Programma Nyenrode Internet Marketing Strategie Reeks krijgt vorm
  5. Cijfers online communities (US) – Pew Internet
CategorieënCommunicatie, Communities, Presentaties

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Gastcollege over communities en consumentengedrag (Johan Cruyff University)
Volgend berichtVolgende Breng orde in Twitter met PeopleBrowsr

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress