Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 25/04/201225/04/2012 door Lode Broekman

Website DirectMember is live

‘Van Passant Naar Klant’, dat is het motto van DirectMember. Een innovatief loyaltyconcept voor het MKB. Kijk op http://www.directmember.nl voor meer info.

Gerelateerde berichten:

  1. Dutchcowgirls is live!
  2. 'MonSpace', 'MaSpace'? Franse MySpace gaat live.
  3. De perfecte website?
  4. Crossmedia: TV commercial voor website van Volkskrant
  5. Website "Help Studenten van Zigong!"
CategorieënAlgemeen, Communicatie, Communities, Contactstrategie, web 2.0

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Social Media Strategie – Flowchart
Volgend berichtVolgende Presentatie op Nationaal Congres Onderwijs en Social Media

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress