Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 30/09/2013 door Lode Broekman

Presentatie: Direct Mail – aantrekkelijker dan ooit

Op dinsdag 1 oktober 2013 verzorg ik de presentatie: ‘Direct Mail: aantrekkelijker dan ooit’ op de Vakdag Direct & Multichannel Marketing 2013.

Presentatie Vakdag Direct Marketing & Multichannel 2013 – Kansen voor Direct Mail from Lode Broekman

Gerelateerde berichten:

  1. Presentatie W3 Model: fondsenwerving en online communities (WNF)
  2. Presentatie over Social Media & Muziek – BUMA On Tour
  3. Presentatie Social versus Corporate bij ViaDesk
  4. Presentatie op Nationaal Congres Onderwijs en Social Media
  5. Presentatie: Succesvolle Alumni Netwerken
CategorieënAlgemeen, Communicatie, Contactstrategie, Presentaties

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Aandacht voor de sprekers
Volgend berichtVolgende Kwaliteit van gegevens bepaalt het succes van loyaltyprogramma’s

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress