Naar de inhoud springen
Broekman Marketing Advies

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 09/10/2013 door Lode Broekman

Fraaie presentatie over de combinatie van online & offline media

Tweet

Prachtige presentatie over de diverse kansen voor direct mail in combinatie met digitale media & mobiele devices. Aan de ene kant de opkomst van slow communication (brieven), aan de andere kant de vele mogelijkheden van digitale media.

The Future of Correspondence (July 2013) from JWTIntelligence

Gerelateerde berichten:

  1. Online meets offline: iPhone bierviltjes
  2. Foursquare badges: online meets offline meets realtime #4sq
  3. Online Marketing to Seniors via Social Media
  4. Presentatie over Social Media & Muziek – BUMA On Tour
  5. Presentatie W3 Model: fondsenwerving en online communities (WNF)
CategorieënContactstrategie, Direct Marketing, Inspiratie, Mobiel, Presentaties Tagsdirect mail, direct marketing

Berichtnavigatie

Vorig berichtVorige Kwaliteit van gegevens bepaalt het succes van loyaltyprogramma’s
Volgend berichtVolgende Boekrecensie: Social Media Strategie in 60 Minuten door Jarno Duursma

Recente berichten

  • Voice Search & B2B Marketing
  • Influencers & B2B Marketing
  • Bouwstenen van een Content Marketing Strategie
Contact

Contact

Graaf Florislaan 9, 1399 VL Muiderberg |
06 - 811 32 975 |
lode@broekmanmarketingadvies.nl
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress