Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 05/12/2006 door Lode Broekman

Vriendschap is een illusie

medium_boyd.2.gif

De betekenis van vriendschap is veranderd sinds de opkomst van social networks. Een digitale vriend heeft een andere waarde, hoewel Jan Peter B wellicht anders denkt over zijn 49.986 Hyves vrienden. Over digitale vriendschappen heeft Danah Boyd op First Monday een goed artikel geschreven: Friends, Friendsters, and Fop 8: Writing community into being on social network sites.

Gerelateerde berichten:

  1. Wordt dit de Nederlandse Digg: watvindenwijover.nl?
  2. Pew Internet onderzoek: The Strength of Internet Ties
  3. Top 5 User Generated websites in Groot Brittanië
  4. Bouwstenen van een community
  5. MySpace nu ook offline actief
CategorieënCommunities

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Overzicht Social Bookmarking sites
Volgend berichtVolgende Bevindingen over leden van een social network (US)

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress