Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 09/10/2013 door Lode Broekman

Fraaie presentatie over de combinatie van online & offline media

Prachtige presentatie over de diverse kansen voor direct mail in combinatie met digitale media & mobiele devices. Aan de ene kant de opkomst van slow communication (brieven), aan de andere kant de vele mogelijkheden van digitale media.

The Future of Correspondence (July 2013) from JWTIntelligence

Gerelateerde berichten:

  1. Online meets offline: iPhone bierviltjes
  2. Foursquare badges: online meets offline meets realtime #4sq
  3. Online Marketing to Seniors via Social Media
  4. Presentatie over Social Media & Muziek – BUMA On Tour
  5. Presentatie W3 Model: fondsenwerving en online communities (WNF)
CategorieënContactstrategie, Direct Marketing, Inspiratie, Mobiel, Presentaties Tagsdirect mail, direct marketing

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Kwaliteit van gegevens bepaalt het succes van loyaltyprogramma’s
Volgend berichtVolgende Boekrecensie: Social Media Strategie in 60 Minuten door Jarno Duursma

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress