Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 30/11/2012 door Lode Broekman

Onderzoek: Invloed van social media op de Customer Journey

Google heeft onderzoek gedaan naar de invloed van social media op de customer journey. In hoeverre is deze reis veranderd door alle impulsen vanuit diverse media? Het resultaat van het onderzoek is hieronder te lezen.

Bron

Gerelateerde berichten:

  1. Social Media & Social Networks as Marketing Tools (Slideshare)
  2. NIBAA Tweedaagse Social Media Marketing 7 en 8 April 2011
  3. HBR: de invloed van early adaptors wordt sterk overschat
  4. “A fundamental shift in the way we communicate” – Social Media Revolution 2013
  5. Onderzoek naar vertrouwensaspecten bij websites
CategorieënCommunicatie, Contactstrategie, Inspiratie Tagsgoogle, Klantcontactstrategie, marketingstrategie

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Gelezengedeeld overzicht week 47, 2012
Volgend berichtVolgende Update Internet trends en data door Mary Meeker (2012-13)

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress