Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 12/11/2012 door Lode Broekman

“A fundamental shift in the way we communicate” – Social Media Revolution 2013

De 2013 versie van de video “Social Media Revolution”

Gerelateerde berichten:

  1. Social Media & Social Networks as Marketing Tools (Slideshare)
  2. NIBAA Tweedaagse Social Media Marketing 7 en 8 April 2011
  3. Presentatie over Social Media & Muziek – BUMA On Tour
  4. Social Media Strategie – Flowchart
  5. Workshop: Meer resultaat met Social Media door benchmarking
CategorieënAlgemeen, Communicatie, Communities, Contactstrategie, Inspiratie, Presentaties, web 2.0

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Studie door Google naar ‘het belang van mobiel’
Volgend berichtVolgende Overzicht Facebook pagina’s in Nederland: oktober 2012

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress