Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 22/06/2008 door Lode Broekman

Presentatie Social versus Corporate bij ViaDesk

Op dinsdag 24 juni 2008 geef ik een presentatie over de verschillen tussen Social Networking en Corporate Networking, weer aan de hand van het W3 model. De lezing maakt onderdeel uit van de bijeenkomst “Het Nieuwe Samenwerken“, georganiseerd door Viadesk.

SlideShare | View | Upload your own

Technorati tags: online communities, social networking // propaganda!abonneer je op de rss-feed rss feed

Gerelateerde berichten:

  1. Presentatie Social Networking (W3 model) bij Digikring Groot-Amsterdam
  2. Gastcollege HVA over social computing
  3. Slideshare test: Online loyalty presentatie
  4. Visie op Online Customer Management (Atos Consulting)
  5. Social Media: van silo's naar supermarkten, zoals Second Brain
CategorieënCommunicatie, Presentaties

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Presentatie Social Networking (W3 model) bij Digikring Groot-Amsterdam
Volgend berichtVolgende Merkbeleving: zo vader, zo zoon

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress