Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 17/02/2010 door Lode Broekman

Content delen via sociale netwerken

De invloed van o.a. Twitter en Facebook op het verkeer naar andere contentplatforms zoals Flickr en Youtube.

Bronnen: Twittermania, Techcrunch

Gerelateerde berichten:

  1. Vermelding in "Thematische sociale netwerken"
  2. Succesvolle sociale netwerken: het W3 model – deel 2
  3. Presentatie ‘Succesvolle Sociale Netwerken’ bij Ambtenaar 2.0 (video)
  4. Succesvolle sociale netwerken: het W3 model – deel 3
  5. W3 model voor succesvolle sociale netwerken: externe aanvullingen
CategorieënCommunities, web 2.0

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Boekrecensie: Finest Fifty E-Commerce (Jungle Minds)
Volgend berichtVolgende Online meets offline: iPhone bierviltjes

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress