Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 07/02/2007 door Lode Broekman

Social Networking: een uitgebreide introductie

Via Slideshare: An Introduction to Social Networking


—
Technorati tags: online communities, social networking // propaganda!abonneer je op de rss-feed rss feed

Gerelateerde berichten:

  1. Social Networking in het Nieuwe Testament
  2. Social networking: van de pc naar de straat?
  3. Tien manieren waarop organisaties kunnen profiteren van Social Networking
  4. Social Networking nieuwtjes – 12/01/2007
  5. Zijn senioren de toekomst van social networking?
CategorieënCommunities

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Tien manieren waarop organisaties kunnen profiteren van Social Networking
Volgend berichtVolgende HBR Case: een wiki over Wikipedia

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress