Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 13/11/201213/11/2012 door Lode Broekman

Overzicht Facebook pagina’s in Nederland: oktober 2012

Inzicht in merken, media, engagement. Bron: Social Bakers

Gerelateerde berichten:

  1. Merken op Facebook: Macy's
  2. MySpace.com nu ook in Nederland
  3. Landen waar Facebook niet de grootste is
  4. Fraai. Vintage advertenties voor Twitter, Skype, YouTube en Facebook
  5. ‘Gelezen/Gedeeld’ – overzicht week 43, 2011
CategorieënAlgemeen, Communities, web 2.0 Tagsfacebook, facebook pages

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige “A fundamental shift in the way we communicate” – Social Media Revolution 2013
Volgend berichtVolgende Gelezengedeeld: overzicht week 46 2012

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress