Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 26/10/201125/10/2011 door Lode Broekman

De toekomst van Internet volgens Kevin Kelly – video

In deze video (eerder dit jaar opgenomen) geeft Kevin Kelly van Wired (“It takes a village to make a mall, 1997!”) zijn visie op de toekomst van Internet (via @gleonhard).

Gerelateerde berichten:

  1. Internet Trends door Mary Meeker, versie 2011
  2. Google Chrome – promo video
  3. Presentatie ‘Succesvolle Sociale Netwerken’ bij Ambtenaar 2.0 (video)
  4. De Foursquare do's volgens Ogilvy
  5. Customer Management 2.0 – Trends en Stellingen (video)
CategorieënInspiratie, Presentaties, web 2.0

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Crossmedia: TV commercial voor website van Volkskrant
Volgend berichtVolgende Microsoft’s visie op technologie en productiviteit

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress