Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 11/02/2011 door Lode Broekman

‘Geld’ raakt (ASN Bank)

Ik ben geen klant bij ASN Bank, maar hun reclame raakt me wel. Goed snel geschoten, goede copy, goede beelden. Eenoog in het land der blinden.
===

Gerelateerde berichten:

  1. Nyenrode Business Universiteit start wederom met Masterclass Internet Marketingstrategie
CategorieënCommunicatie

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Ziezo.tv: De voorbode van gepersonaliseerd tv-kijken
Volgend berichtVolgende Ronde Tafelbijeenkomst ‘Succesfactoren van een Contactstrategie’

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress