Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 16/08/2010 door Lode Broekman

Ahold versus Walmart op Twitter: 0 – 26.763

Overzicht van aantallen volgers (Twitter, Facebook, YouTube en Flickr) van diverse grootgrutters in Noord-Amerika.
—
The Social Media Landscape in the Grocery Industry
Bron: pagecommunications

Gerelateerde berichten:

  1. Presentatie Social versus Corporate bij ViaDesk
  2. Twitter is voor oude mensen …
  3. Twitter heeft relatief meer downtime dan andere netwerken
  4. De hype na Twitter wordt 'aggregatie'
  5. Kennisdeling via Twitter
CategorieënCommunicatie, Communities, web 2.0

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige De vooruitziende blik van Nike: een ster voor Oranje
Volgend berichtVolgende De Foursquare do's volgens Ogilvy

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress