Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 23/08/2010 door Lode Broekman

De Foursquare do's volgens Ogilvy

Ogilvy On: Foursquare For Business
De mening van Ogilvy over hoe je Foursquare succesvol kunt inzetten. Bron

Gerelateerde berichten:

  1. The Foursquare Rap – Badges Like Us
  2. LBS games: Foursquare, Gowalla? MyTown!
  3. Harvard gebruikt Foursquare voor ondersteuning van studenten
  4. Foursquare badges: online meets offline meets realtime #4sq
CategorieënCommunities, Mobiel, web 2.0 Tagsfoursquare, mobiel

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Ahold versus Walmart op Twitter: 0 – 26.763
Volgend berichtVolgende Klantcampagne: Nooit meer is Kortjakje ziek – ArboNed

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress