Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 04/03/201120/05/2011 door Lode Broekman

NIBAA Tweedaagse Social Media Marketing 7 en 8 April 2011

Op 7 en 8 april ben ik kerndocent bij de Tweedaagse Social Media Marketing van NIBAA. Hieronder een impressie van een vorige bijeenkomst van NIBAA waar ik ook een de docenten was.

Gerelateerde berichten:

  1. Social Media & Social Networks as Marketing Tools (Slideshare)
  2. Online Marketing to Seniors via Social Media
  3. Presentatie over Social Media & Muziek – BUMA On Tour
  4. The Social Media Guru
  5. ebook: What is Social Media?
CategorieënCommunicatie, Communities, Presentaties, web 2.0 Tagssocial media

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Ronde Tafelbijeenkomst ‘Succesfactoren van een Contactstrategie’
Volgend berichtVolgende ziggozakelijk.nl: de verbouwing is afgerond

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress